fika! sthlm! våren!

jag jobbar! jag pluggar! jag lever! jag åkte till stockholm kring påsk.
här är jag i yrsas rum! det var saknat.
här gick vi på nå coolt ställe och delade på dessa UNDERVERK. yrsa är så bra på att prata och fika så vi fikade och pratade mest. 
sen gick vi på malin gabriella nordins utställning (skrivit om henne tidigare) som var skitfin. 
och sen var det femtioårsfest för yrsas pappa med massa vuxna men trevliga människor! det dracks vin och berättades om allt från alexander bard till dokkas-tjäder. 
dagen efter var det påskdag och jag gick på mässa med dessa! stina fick ingen påsklilja :((( men fick låna min för bildens skull.
vi badade och sen bjöd hon å robin på påskmust å lasagne! lyxen.
hängde runt i ettan och spelade när och fjärran. jag vann inte. 
åkte på kvällen till min farbrors hus där mina päron satt och hade det underbart.
godmorgon arkitekthuset (!)
godmorgon mamma!!!
hallå!
ah!
hm.
fika nummer 1 på stadsmissionen. 
fika nummer 2 på kulturhuset.
den här bilden gestaltar hur jag helst hade velat leva mitt liv, varje dag. 
gick ju lite i affärer och så också men sådant är ju inte så roligt att läsa om, och särskilt inte att ta kort på när man är alldeles slut och trött och ful och hungrig i omklädningsrummen. 
det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0