SJUK GREJ

här var jag, slutkörd och med vagel i ögat och ångest i kroppen 23 april på nattåget. 
på väg till sjöviks folkhögskola med ny favvofrilla som dessutom är skonsam för håret pga jag har börjat med balsammetoden!!!! inte så imponerad ännu dock. 
jag gjorde fyra delprov, när jag kom ut från det sista går jag in på billströmskas hemsida och får reda på att jag blivit fucking antagen???? var ej kontaktbar i ca 30 min eftersom det var så många spänningar i kroppen som släppte osv. 
åkte till sthlm. 
åkte till luleå.
åkte till mellansel.
åkte till luleå och vaknade upp på valborgsmässoafton med ett mail där det stod att jag blivit antagen till sjöviks jazzlinje?????? what????? efter att ha sökt fyra skolor kändes sjövik allra bäst pga människorna, lärarna och själva utbildningen. nu har jag tackat nej till tjörn och ska vara i dalarna nästa år???? och sjunga jazz??
förstår.
inte. 
vad. 
som. 
händer. 
jag har kommit in!!!! 
 
andra sjuka grejer som hände på valborg: 
fick reda på att en person var kär i mig. 
som jag inte är kär i. sa det och allt kändes skönt å jobbigt. 
jag åt min livs första mediterran-pizza, har alltså bott i lule i 19 år utan att veta att detta ställe existerar????
fem pers inklusive mig själv hade förfest/fest/efterfest på samma fest i min trädgård/vid mitt köksbord under samma kväll!!!!! bästa som har hänt mig. mer utförliga detaljer som shots i kristallglas och improviserade snapsvisor kommer inom kort. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Huuuurrraaaaaaa!!!! Du är bäst!

2015-05-08 @ 22:28:11
Postat av: fille

du äger linnet!!!!!!!

2015-05-10 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0